poniedziałek, 23 listopada 2015

Metamorfoza rękawiczek i kokardki DIY

Pierwszy post od dawna będzie stosunkowo krótki, ale sądzę, że przydatny. Kiedyś na prezent dostałam rękawiczki, które niespecjalnie mi się spodobały. W końcu moja siostra je przygarnęła, ale bardzo szybko z jednej rękawiczki odpadł pompon. I tak nieużywane leżały ponad rok w garderobie. Dziś postanowiłam to zmienić! 


Kokardki

Najpierw zacznę od tutorialu na kokardki, które są całą ozdobą. Niby coś prostego, ale sztywny materiał wstążki bardzo utrudnił nadanie ładnego im . Na dwie kokardki potrzebujemy 50cm wstążki.

Krzyżujemy wstążkę i łapiemy w dwa palce

Środek marszczymy/ściskamy

Środek związujemy mocną nitką

Końcówki kokardek malujemy lakierem do paznokci, aby nie strzępiły się i gotowe!


Rękawiczki


Odcięłam pompon (nie wyrzuciłam, bo zawsze może się przydać), doszyłam po kokardce i gotowe!

Rękawiczki teraz bardzo mi się podobają. Wyglądają dziewczęco dzięki kokardkom, ale również elegancko za sprawą koloru. Dzięki takim prostym kokardkom można wszystko zmienić i ozdobić tylko warto pamiętać, że mniej znaczy więcej! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz