środa, 11 lutego 2015

Angielski ^^

Uwielbiam angielski!
Dopiero w liceum doceniłam ten język i zapragnęłam go całkowicie poznać. Wszystko to stało się za sprawą mojej nauczycielki, która świetnie tłumaczy. Postanowiłam zdawać maturę rozszerzoną z tego języka i iść na jakąś filologię, aby móc poznawać kolejne języki.

http://andrzejm.superhost.pl/

Kiedyś przeczytałam, ze angielski jest najbardziej popularnym językiem na świecie. Od razu nasuwa się myśl, że jest wręcz obowiązkowa znajomość jego, aby się dogadać jeżeli planuje się gdzieś wyjechać czy też znaleźć pracę. Obecnie często jest wymagana znajomość dwóch języków obcych, nawet na tak niby prostą pracę jaką jest sprzedaż obwarzanków. 

Sądzę, że łatwo jest się nauczyć tego języka. Otacza nas wszędzie. Wykorzystujemy zapożyczenia często nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Ile jest ludzi to tyle jest sposobów nauki ;) Warto znaleźć ten swój jedyny. Postanowiłam, że zrobię serię postów odnośnie sposobów nauki angielskiego, ale i nie tylko. Niektóre są na tyle uniwersalne, że mogę przydać się przy innych zagadnieniach ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz