poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Dietka ^^

Początkowo miałam dylemat jak zatytułować post. Dieta brzmi oficjalnie, nie podam też mojego codziennego jadłospisu tylko ogólnie opisze moje żywienie. Moje jedzenie jest zdrowe i chce by spowodowało spadek wagi, jednak mam swoje słabości, na które sobie pozwalam, mimo ze nie powinnam, ale w końcu życie ma być przyjemnością, a nie udręką! ;)

 
http://www.niedlacukrow.pl/


Jak to wygląda?

Staram się jeść co trzy godziny. Wiem, że wiele osób nie lubi takiego trybu, ale w moim przypadku sprawdza się idealnie, bo jestem ciągle głodna.

Jem 35 gram chleba, bo nie chce za dużo jeść węglowodanów, ale nie wyobrażam sobie śniadanka czy też kolacje bez niego. Najczęściej tej to zwykły pszenny chleb, bo nikt poza mną nie chce ciemnego, a sama całego bochenka nie zjem.

Pije dużo wody, najczęściej z cytryną i miętą. Zauważyłam, ze jak staram się ograniczyć wodę to moja skóra jest wysuszona i nawet kremy mi nie pomagają
.
Trzy godziny przed snem nie jem, ponieważ lepiej mi się usypia gdy jestem lekko głodna, a też podobno to jest zdrowe dla organizmu, bo narządy wewnętrzne odpoczywają.

Zazwyczaj jem domową szynkę z kurczaka, czyli uduszony filet przyprawiony ziołami i oliwą.

Zawsze używam oleju z pestek winogron lub oliwy. Olej słonecznikowy dla mnie nie istnieje.

Do każdego posiłku daje dużo warzyw! Napychają mój brzuszek dzięki czemu szybko czuje się nasycona, ale również między posiłkami jak czuje głód to jem jakieś warzywko np. pomidora.

Ograniczam alkohol. Niestety latem jakoś ciężko mi to idzie i nic nie mogę z tym poradzić.

Jak najmniej słodyczy i fast foodów. Z tym również wychodzi różnie, ale jak odmówić ciasta, które upiekła babcia lub mama?

Gdy serio nie chce przez jakiś okres jeść słodyczy, a mam wielką ochotę na coś słodkiego to pije wodę z cytryną lub żuje gumę miętową lub tez po prostu myje zęby co hamuje napad.


Na obecna chwile tak to wygląda. Zdaje sobie sprawę z popełnianych błędów, które stopniowo chce eliminować. Myślę nad utworzeniem sobie jakiegoś wyzwania, aby ograniczyć niezdrowe jedzenie. Wiem też, że jak dogłębnie przestudiuje co jem na co dzień to można zobaczyć, że moje posiłki i spożywane kalorie nie są "puste" i na pewno nie spowodują efektów ubocznych (czytaj przybrania na wadze).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz