sobota, 10 października 2015

Dlaczego rzadziej dodaję posty? Co się ze mną teraz dzieje?

Na początku często dodawałam posty. Starałam się by były różnorodne i zajmujące się ciekawą tematyką. Można zauważyć, że staram się blogować regularnie, ale nie aż tak często jak na początku. Mają na to wpływ dwa czynniki.


Studia
Poszłam na studia, które w ogóle mnie nie interesowały. Nie chciałam ich nawet zaczynać, ale też nie chciałam zmarnować roku, aby w następnym próbować iść na inny kierunek. Pytanie po co nawet zgłaszałam siebie tam? Przez bardzo długi czas marzyłam o tym kierunku, ale później poprzestawiało mi się w główce i to tak mocno, że znienawidziłam je mimo, że nawet ich nie rozpoczęłam. A teraz? Pokochałam je! Jestem nimi całkowicie pochłonięta i zafascynowana. Póki co planuje zrobić chociaż licencjat, ale z drugiego kierunku za rok nie rezygnuję. Wszystko to prowadzi, że mam o wiele mniej czasu, bo od rana do wieczora siedzę na uczelni lub uczę się angielskiego na maturę lub też po prostu odpoczywam. 

Drugi blog
Jak kiedyś wspominałam, że rozpoczynam pisać nowego bloga. Jego treść jest bardzo przydatna, szczególnie dla osób stosunkowo zapracowanych lub też nie mających pomysłu na wykorzystanie swojego potencjału. Treści, które są w nim zawarte również wykorzystuję na sobie wcześniej, więc obiecuję, że to nie są tylko puste słowa, które ładnie brzmią. Pisanie postów na nim zajmuje mi również bardzo dużo czasu. Staram się by były zwięzłe, ale nadal przekazywały istotne fakty. Czyli ten czas co wcześniej miałam na jednego bloga muszę rozdzielić na dwa i do tego podwyższać ich poziom.

Mam nadzieję, że trochę wytłumaczyłam te rzadsze wizyty na blogu. Na pewno nie przestanę go prowadzić, bo to mnie fascynuje i poznaję nowy świat. Życie w Internecie nie jest złe jeżeli robi się to z głową!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz