niedziela, 18 października 2015

Ziaja (4) Szampon łagodzący, kuracja przeciwświądowa

Już kiedyś wspominałam, że mam bardzo wrażliwą skórę głowy. Każdy szampon, nawet hypoalergiczny uczulał mnie. W aptece pani poleciała mi szampon Ziaji, który zregenerował mi skórę. Kolejny produkt tej firmy wart polecenia!



Szampon zawiera syrop kukurydziany i inulinę, które łagodzą podrażnienia chronią przed nimi skórę głowy. Stosuje się go podczas nadmiernej wrażliwości skóry, czyli swędzenie, pieczenie, mrowienie, zaczerwienie. Równoważy florę bakteryjną i utrzymuje nawilżenie. Ułatwia rozczesywanie. Butelka zawiera 300ml produktu. Mozna go dostać tylko w aptece.

Moja opinia
Skóra bardzo mnie swędziła, wręcz bolała, a ten szampon już po trzech użyciach zniwelował ten problem. Poczułam upragnioną ulgę, bo nie raz w środku w nocy potrafiłam myć włosy, bo tak skóra bolała od jakiegoś szamponu. Włosy po wyschnięciu są szorstkie, więc efektu nawilżenie nie zauważyłam, ale odżywka poradziła sobie z tym. Jest przeźroczysty i pachnie płynem do mycia naczyń Ludwik. Dosłownie! Ale mi to nie przeszkadzało, bo lubię ten zapach. Jest bardzo wydajny szczególnie, że zawsze rozcieńczam z wodą szampony.

Podsumowując, bardzo mocno go polecam osobom, które szukają ratunku dla swojej skóry. Już zawsze będę go mieć w łazience mimo, że na obecna chwilę go nie stosuję (nie chce skóry przyzwyczaić do niego) to zawsze jak trafie na jakiś zły szampon lub też jakimiś innymi specyfikami podrażnię skórę to wracam do niego.

http://organizacjablondynki.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz