poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Cement wymieszany z błotem...

Czyli koktajl bananowy z borówkami amerykańskimi ;)

Patrząc się na to co zrobiłam blenderem miałam tylko jedną myśl... Cement! Co więcej nawet konsystencje miał podobną. Nie ma możliwości by pić go słomka, ponieważ jest zbyt gęsty, więc łyżeczka poszła w ruch. Mimo, że kolor i konsystencja nie zachęcają ja bardzo go polecam, bo nie dość, że jest pyszny to i zdrowy!


Składniki:
-dojrzały banan (im bardziej tym lepiej, bo jest słodki)
-garść borówek amerykańskich
-mleko
-opcjonalnie zsiadłe mleko

Miksujemy banan z borówkami, następnie ja dodałam dwie łyżeczki zsiadłego mleka i dolałam zwykłego mleka tak, aby było 250ml całego koktajlu i ponownie zmiksowałam. Przelałam do szklanki i schodziłam w lodówce. Następnym razem doleje więcej mleka, by było na dwie szklanki co sprawi, że będzie bardziej rzadki i będzie się dało pić go rurką ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz