poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Odżywka Jantar

Jantar to jest jedna z bardziej znanych odżywek, której zadaniem jest zahamowanie wypadania włosów i szybszy ich porost. Postaram się odpowiedzieć na pytania: Jak działa? Czy przynosi efekty? Czy warta jest swojej ceny?


Jak działa?

Zawiera wyciąg z bursztynu, witaminy A, F, E i d-pantenol, a także Trichogen i Polyplant Hair. Substancje mają za zadanie stymulować wzrost włosów i hamować ich wypadanie. Łagodzą również podrażnienia i regenerują. Ogólnie rzecz biorąc odbudowuje to co jest zniszczone. Stosuje ją się przez trzy tygodnie, a później robi się kilkudniową przerwę w kuracji, aby  włosy nie przyzwyczaiły się i wciąż dawała efekty.

Czy przynosi efekty?

W moim przypadku dała duże efekty! Włosy stały się mocniejsze, mniej wypadały. Zauważyłam również sporo baby hair, co mnie bardzo cieszy. Już po tygodniu stosowania zauważyłam, że o wiele mniej mi wypada włosów. Szybciej rosną i są puszyste. Jedynym minusem jest aplikacja jej. Mam dwa sprawdzone sposoby, które to ułatwią. Płyn można przelać do buteleczki z atomizerem i rozdzielać włosy, tak by spryskiwać skórę głowy a później wmasować. Drugim sposobem jest użycie strzykawki. Za każdym razem nabieram do niej 3ml i po całej głowie "strzykam" po odrobinie odżywki i wmasuje. Jak dla mnie ten sposób jest wygodniejszy.

Czy warta jest swojej ceny?

Za moją buteleczkę dałam około 12zł, ale wiem, że można kupić ją nawet po 7zł tylko trzeba dobrze poszukać. Mogę z czystym sumieniem ją polecić, bo za tak niewielką cenę można mieć spokój z wypadającymi włoskami. Czytałam opinie, ze nie na każdego działa, ale jeżeli nic już nie pomaga to warto wydać parę złotych i ją sprawdzić, bo a nóż coś pomoże!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz