poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Nowa ja!

Tytuł jest oklepany, ale jakże prawdziwy. Nie bez powodu założyłam bloga, ale po kilku napisanych postach, a 4 udostępnionych zaprzestałam go prowadzić. Teraz powracam do pisania, bo chce wszystko zacząć od nowa.

Blog miał być dla mnie zabawą i chciałam nauczyć się systematyczności, ale matura zaczęła zbliżać i czas poświęcałam na naukę, a jak miałam chwile wolną to wolałam ją spędzić z bliskimi niż wymyślając teksty i robiąc zdjęcia. Po maturze, po składaniu papierów na studnia miałam wolność i znowu przypomniało mi się o blogu, ale nastał zły czas dla mnie co sprawiło, że blogowanie byłoby ostatnią rzeczą, która chciałabym robić. Dopiero teraz podniosłam się i zaczynam wszystko od nowa! 

Mój obecny plan to dieta, ćwiczenia i bawienie się. Planuje udostępniać posty odnośnie moich postępów w codziennym życiu, ale równie rzeczy, które mnie inspirują lub ciekawią. Chce dzięki temu nauczyć się samodyscypliny, wprowadzić coś nowego do codzienności. Blog jest moim rodzaje motywacji, o którą czasem ciężko. 

Wiem, że nie napisałam nic oryginalnego, ale chciałam wszystko zobrazować i streścić co się będzie działo na blogu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz