wtorek, 1 września 2015

Ciało jest materią plastyczną! (1)

Jestem gruba! Jestem brzydka! Mam cellulit! Nogi są ogromne! Brzuch odstaje! Mam odrosty! Gorzej być nie może! Ale zawsze może być lepiej ;)

\
helse.pl

Ciało jest materią plastyczną. Możemy je formować, zmieniać kształt, robić z nim tak na prawdę wszystko. Wiadomo, nie zmienimy wzrostu, powiększenie biustu jest możliwe dzięki operacjom plastycznym, ale to są szczegóły, które nie mają znaczenia, gdy reszta jest idealna! Idealność jest pojęciem względnym i dla każdego będzie coś innego znaczyć, ale większość ma chociaż mglistą wizję jak własne ciało może wyglądać lepiej. 

Najprostszym sposobami na wykształtowanie ciała jest dieta i ćwiczenia. Należy jednak wszystko dostosować do swojego organizmu i potrzeb. Zmuszanie się do biegania jeżeli tego nienawidzi się jest bezcelowe i tak samo jest z innymi ćwiczeniami. Restrykcyjna dieta przyniesie skutki. Spadek wagi plus zmęczenie i anemię. Nie należy popadać ze skrajności w skrajności, ale nawet delikatne zmiany w życiu mogą spowodować ogromne zmiany w ciele!

W internecie jest duży dostęp do wszelkich ćwiczeń na każdą partię ciała. Większość filmów jest udostępnione na youtube. Poszukajcie sobie ćwiczenia Mel B, Tiffany, fittapy, blogilates, a także Natalii Gacki (o niej zrobię osobny post). Są to najbardziej znane osoby ze świata fit, których ćwiczenia dają efekty. Bez problemu każdy znajdzie coś dla siebie. Na stronie cwiczenia.org są i filmy i opisy ćwiczeń, co daje wiele możliwości do tworzenia własnych treningów.

Kolejną sprawą jest dieta. Tutaj nie rozpisze się za bardzo tylko odeśle do innego mojego postu-klik. Przedstawiłam tam mój sposób odżywiania i się i zasady, które staram się przestrzegać bez popadania w paranoje, że nie mogę pozwolić sobie na nic słodkiego czy też niezdrowego, ale z umiarem.

Podsumowując, dzięki tym drobnym zasadom/zmianom życiowym można mieć idealne ciało. Wszystko się zmieni! Nawet jeżeli to będą powolne zmiany to najważniejsze, by one jednak nadchodziły. Warto natrudzić się by dojść do celu i poczuć się pięknie.

Warto zobaczyć ten filmik, by zrozumieć czym jest idealne ciało dla każdego z nas.

https://youtu.be/PsL7W-GHhJA

Jutro dodam drugą część tego postu, w której powiem o pielęgnacji skóry i włosów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz