środa, 9 września 2015

Ziaja (2) Oliwkowy balsam do ust

Pogoda jest ostatnio marudna, ciągle wieje i jest zimno, co niekorzystnie wpływa na cerę i usta. Mam bardzo suche i pękające usta, nic mi nie pomagało, więc postanowiłam spróbować coś z oliwką, bo z doświadczenia wiem, że bardzo dobrze nawilża. Podczas zakupów zdecydowałam się na ulubioną Ziaje.


Balsam ma za zadanie nawilżyć skórę i zapobiec wysuszaniu, a także pękaniu. Do tego nabłyszcza i nawilża. Zawiera olej z oliwek(odnawia naskórek), olej Canola (odżywia  i zmiękcza naskórek), lanolinę (natłuszcza) oraz witaminy A i E (regenerują i odżywiają skórę).


Moja opinia
Balsam natychmiastowo zmiękcza wargi, Są przyjemnie nawilżone. Delikatnie pachnie. Ma lekko zielonkawy odcień, ale nie widać tego po nałożeniu. Końcówka tubki ma kształt szminki, co według mnie ułatwia rozprowadzanie. Kolejnym plusem jest delikatne nabłyszczanie, dzięki któremu usta zdrowo i ładnie wyglądają. Jedyną wadą jest to, że szybko schodzi z ust i często trzeba po nią sięgać, co prowadzi do szybkiego wykorzystania balsamu, ale za tak niską cenę (mniej niż 5zł) to nie przeszkadza.

Podsumowując, to jest kolejny produkt Ziaji, z którego jestem zadowolona i w zupełności spełnia moje oczekiwania. Wiadomo, ze nie da się oczekiwać cudów od zwykłego balsamu, ale dostałam to co obiecuje producent i to jest najważniejsze. Polecam!


3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jest następny w kolejce do wypróbowania jak ten się skończy :)

      Usuń
    2. W takim razie ja wypróbuję oliwkowy jak wykończę kokoska :)

      Usuń