środa, 30 września 2015

Maseczka oczyszczająca-Rival de Loop

Dzisiaj mała odmiana od produktów Ziaji. Ostatnio będąc w Rossmanie trafiłam na promocje maseczek Rival de Loop. Jest to typowa rossmanowska firma.


Co obiecuje producent?

 Wyciąg z jeżyn i glinka mają oczyszczać i niwelować zaczerwienienia. 

Moja opinia

Kupiłam ją na promocji za 1,19zł, więc cena jest bardzo niska (regularna cena to 1,69zł). Oprócz ceny skusiło mnie to, że saszetka podzielona jest na dwie części. W teorii ma starczyć na dwa razy, ale jest bardzo gęsta co powoduje, że jedna część wystarczy na dwa, a nawet trzy użycia. Ma delikatny, miętowy odcień. Po nałożeniu skóra przez chwile szczypała, ale zaraz to uczucie minęło. Trzymałam ją 15 minut na twarzy. Po zmyciu skóra była mięciutka, gładka i delikatnie oczyszczona.

Jestem bardzo zadowolona z tej maseczki. Dała mi więcej niż obiecywał producent-nawilżenie. Z tej serii są jeszcze dwie inne maseczki i z pewnością je wypróbuję, a do tej wrócę nawet, gdy nie będzie na promocji, bo na dużo użyć starcza!

http://organizacjablondynki.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz