wtorek, 1 września 2015

Wrzesień-wyzywanie!

Warto rozpocząć ostatni miesiąc wolności wyzwaniem! Chce pokonać swoje słabości i żeby było trudno. Ostatnio miałam drobny zastój we wszystkim, ale czas się podnieść i zacząć wszystko ze zdwojoną siłą!

Już na początku wspomnę, że wyzwanie tyczy się nie tylko ćwiczeń i diety, a także organizacji. Cały miesiąc mam wolny, więc mogę poszaleć i nie zmarnować tego czasu. Główne cele: ćwiczenia, dieta, nauka, rozwijanie umiejętności i najważniejsze, czyli pozbycie się nałogu, którym jest melisa! Chce w końcu normalnie funkcjonować bez picia jej i bycie ciągle zajętym ma mi w tym pomóc.

Ćwiczenia
Planuje codziennie biegać. Niestety mam problemy z komórką, więc będę odmierzać czas zamiast kilometrów. Z dnia na dzień chce wydłużać czas nawet o minute czy dwie, by wciąż był progres. Jeżeli pogoda nie będzie pozwalać na bieganie to będę skakać na skakance lub robić jakieś inne ćwiczenia cardio.
Będę wykonywać ćwiczenia z Natalią Gacką:
 https://www.youtube.com/watch?v=TBRCq_JnfUc
https://www.youtube.com/watch?v=N0Yo1g-NcTI
Planuje je robić co drugi dzień, czyli np w poniedziałek uda, a we wtorek brzuch. Są męczące, ale skuteczne i dobrze ćwiczy mi się z tą panią.

Dieta
"Czysta miska", czyli zero słodyczy, fast foodów, alkoholu, jedzenie co 3 godziny, czyli trzymanie się zasad z tego postu-klik. Moimi słodyczami będą owoce-zwykłe i suszone, żeby nie oszaleć. dieta dietą, ale trzeba po ludzku żyć :)

Organizacja
Wszystko co jadłam i ćwiczyłam będę zapisywać w zeszycie. Nie będzie oszukiwania ;) Wieczorem poświęcę 5 minut i spisze sobie wszystkie istotne rzeczy, które muszę zrobić kolejnego dnia na karteczce, któą później przylepie do stolika przy którym najczęściej siedzę, by mieć wszystko na oku i odhaczać to co zrobiłam. Wszystko co nie udało mi się zrobić danego dnia przenoszę na następny. Do tego na osobnej karteczce spisze sobie wszystkie sprawy, które mam zrobić w ciągu miesiąca i planując dzień będę brać je pod uwagę i po wykonaniu będę je wykreślać z obu list. Prowadzenie kalendarza się u mnie nie sprawdza, bo nie mam problemy z zapisywaniem co mam zrobić, ale później i tak nie sprawdzam tego, a tak wszystko będę mieć na widoku.


http://organizacjablondynki.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz