poniedziałek, 7 września 2015

Ziaja (1) Liście zielonej oliwki

Jestem ogromną fanką produktów firmy Ziaja. Nie zdarzyło mi się, aby jakiś mnie uczulił lub coś złego zrobił szczególnie, że mam bardzo wrażliwą skórę, Lubię kupować kosmetyki tej firmy, więc można liczyć na posta raz na tydzień lub dwa.


Maseczka ma działanie oczyszczające, a także łagodzi i zmniejsza zaczerwienia. Obietnice producenta są uzasadnione. Bardzo dobrze spełnia swoją rolę. Skóra jest gładka, matowa i delikatnie oczyszczona. Niewiele kosztuje-około 1,30zł za 7ml. Jedno opakowanie starczy nawet na trzy użycia. Bardzo przyjemnie pachnie. Gdy jest wilgotna ma taki delikatny szary kolor, ale podczas zastygania robi się całkowicie biała, więc nie trzeba patrzyć na czas, ażby wiedzieć ja kiedy zmyć. Jak zastygnie to ma się uczucie takiej twardej maski przylepionej do skóry. Nie da się uśmiechnąć, ani wykonać żadnych ruchów mimicznych. Bez problemu się zmywa. Ja zwykle używam do tego namoczonej w wodzie miękkiej gąbki lub ręcznik, żeby nie zachlapać całej łazienki przy tym. 

Podsumowując, maseczka w 100% spełnia swoją rolę. Nie widzę żadnych minusów w niej. Za tak niską cenę warto ją wypróbować. Serdecznie polecam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz